Hem slogan gibi başlığa hem de içeriğe bakıldığında reklam yapıyormuşum gibi görünse de aslında bu da bir emek yazısıdır. Çok az firma vardır ürününün arkasında duran. Decorium da bu konuda gerçekten benden tam puan aldı. Nasıl mı? :)
Yaklaşık 2 yıl önce aldığım Decorium marka Kilim desen fincan takımım vardı. Çok severek kullandığım ve onunla kahve ikram ettiğim herkesin çok beğendiği bir takımdı. Bakınız şekil 1a:)
Ancaaak geçenlerde tamamen kendi hatamdan dolayı düşürerek bir fincanı çatlattım ve bir fincan tabağını kırdım. Üzüldüm haliyle... Ne olacak ki yeniden bir takım alınır diyenler ve bilmeyenler için söyleyeyim bu fincan takımlarının fiyatları 6lı olarak 90-150TL arasında değişiyor.
Hemen aklıma fincan tabağının kırık parçalarını ve fincanı saklamak geldi. Daha sonra bir decorium satış noktasına bunları göstererek yenisini alıp/alamayacağımı soracaktım. Diğer firmalar gibi yenisini vermek için kırık parçaları soracaklarını düşündüm.
Ama beklemeden bir mail atıp Decorium müşteri yetkililerine sorayım dedim. Kırık parçaları götürdüğümde yenisini alma imkanım var mı, eğer yoksa tek bir fincan ve tabak için fiyat nedir diye bilgi almak istedim. Mailime karşı aldığım cevap açıkçası beni şaşırttı. Benden ne kırık fincan tabağı ve fincanın kendisini ne de fotoğrafını istediler. Sadece adresimi istemişler yenisini göndermek için. Üstelik bir de mağduriyetim için özür dilemişler.
Daha 2 gün oldu adresimi yazdığım maili göndereli ve bugün kargo geldi. Doğrusu kargo gelene kadar hala şüpheliydim acaba gerçekten gelir mi diye. Ne fincan/tabağı ne de kargo bedeli... Hiçbir şey istenmeden evime kadar gelen bu hizmetle, sadece satış öncesi değil satış sonrası da devam eden bu ilgi alakayla çok mutlu oldum.
Teşekkürler Decorium...
Ne güzel, şaşırdım doğrusu. Haklı olduğumuz hallerde bile suçlu çıkarıyorken bravo diyorum. Böyle güzel olayların reklamını yapmakta fayda var bence. Yeni bir müşteri adayı kazandılar şimdiden:)
YanıtlaSilİnanamadım. Çok ama çok mutlu oldum ya elde ettiğin sonuca. Ne kadar güzel bir jest bu. Ben daha hiç bir firmadan bu davranışı görmedim. Öyle ki bir türkçe kullanım klavuzu için bile aylarca uğraştığımı biliyorum.
YanıtlaSilNe güzel bir hizmetmiş.
YanıtlaSilBen de maile gelen cevapta şaşırmıştım Sibel, sonra acabalarımı bitiren kargoyla şaşkınlığım mutluluğa döndü:) Bence de böyle firmalar çok çok az. Az olanları da böyle duyurmak lazım.
YanıtlaSilGülsüm haklısın başta inanılamayacakmış gibi bir tavır ama aslında keşke tüm firmalar böyle olsa... Böyle bizim birbirimize tavsiye ettiğimiz firmalardan örnek alsa...
Dediğin gibi Feyza; hizmet güzel, yaklaşım-ilgi alaka güzel. Hem beğendim hem tavsiye ettim:)
inanılır gibi değil gerçekten acaba sizin şansınız mı çünkü böyle bir şey ne duydum ne gördüm :)) madem hizmet böyle kaliteli decorium ziyareti şart oldu :))
YanıtlaSilSümeyra Hanım öncelikle Decorium markasına göstermiş olduğunuz ilgi ve alakadan dolayı teşekkür ederim.Zaman zaman her işletmede olduğu gibi bizde de gecikmeler olabiliyor.Belki de sizin güzel şansınıza sizin probleminiz hızlı bir şekilde çözüldü.Ürünlerimizi bütün hanımefendilerin en güzel günlerde kullanması dileğiyle.Saygılarımı sunarım.
YanıtlaSilDecorium
Uğur Ünal
Yurt İçi Satış Müdürü
Uğur bey size ve decorium ailesine tekrar teşekkür ederim. Aslında mesele burada kargonun gelme zamanı değil de kendi hatanız olmayan bir durumdan dolayı oluşan mağduriyeti gidermeniz, düşünceli davranışınız. Yorum yapan arkadaşların dediği gibi kendi ürünün de bir hata olup bunu kabul etmeyen bir sürü firma var. Keşke herkes müşteri memnuniyetinin en az ürün kalitesi kadar önemli olduğunu bilse. Bu yüzden size tekrar teşekkür ederim. Fincanlarımla güzel günlerde kahve ikram etmeye devam edeceğim:)
YanıtlaSilMerhabalar,
YanıtlaSilDecorium ürünlerini internet üzerinden de sipariş verebilirsiniz. Lively.com.tr üzerinden sipariş vermeniz durumunda, herhangi bir kargo bedeli ödemeksizin ürünlere sahip olabilirsiniz. İnternet sitemizde yer almadığını düşündüğünüz veya göremediğiniz ürünler için de Canlı Destek bölümümüzden yardım alabilirsiniz.
Siz birde şimdi görün. 3 ay önce ankamall decorium magazasindan yemek takimi aldim. Almada etkili olan şey 2 yıl kırılmaya karşı ücretsiz değişim vermelerini. Bu hafta kırılan bir parça ölü ve yenisini almaya goturdugumde bana vaatte bulunan personel ücretsiz değişim olmaz 8 tl ver kırılan kaseyi degiselim dediler. Verdikleri sözlere inanmayın yazili taahhut isteyin. Size tavsiyem bu mağazadan uzak durun ben çok pişmanım.
YanıtlaSil