18 Temmuz 2013

Ortak Hatim Kampanyasına Var mısın?

Ramazan ayının güzelliğini yaşamalı insan. Oruç tutarak, ibadet ederek, Kur'an okuyarak yada dinleyerek yada en azından ruhumuzu öfke,kin.nefret,haset gibi duygulardan arındırarak... Manevi bir temizlenme gerek. Bunu bilerek birşeyler yapmalı diye düşünen ve çok iyi düşünen kelebekgibi.blogspot.com "Hatim Günü" kampanyası başlatmış.


Buna göre kendisi dahil olmak üzere toplam 30 kişi olunmalı ve herkes 1 cüz okumalı. Bu yalnızca Ramazan için geçerli bir etkinlik değil. Her ay 1 cüz okuyabilirim diyen varsa kelebekgibi.blogspot.com'a yada Facebook üzerinden www.facebook.com/KelebekGibiBlog a, bana bildirmek isterseniz ise bloguma yorum bırakabilir, mail atabilir yada www.facebook.com/BosUgraslarMuduru adresinden ulaşabilirsiniz.

Hatim günü yazısının orjinali için buyrun: http://kelebekgibi.blogspot.com/2013/07/hatim-gunu.html

6 yorum:

  1. Alah razi olsun paylasim icin, insallah daha nice güzel islere vesile olabiliriz :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Sizden de Allah razı olsun böyle birşeyin başlamasına vesile olduğunuz için.

    YanıtlaSil
  3. Allah kabul etsin sümeyra cım .Keşke unutmasaydım da bende alsaydım ölmüşlerimin ruhuna bağışlardım. Hatim duası nasıl yapılacak merak ettim:)

    YanıtlaSil
  4. Hatim duası kısmı benimde aklıma takıldı aslında. Ama hatmin yapılmasına sebep "kelebek gibi" yapar yada yaptırır herhalde duasını diye düşündüm...

    YanıtlaSil
  5. Çok sağol canım duyuru yaptığın için... Şimdiden Allah kabul etsin inş.

    YanıtlaSil
  6. Amin baharcım, eğer cüz aldıysa seninkini de Allah kabul etsin...

    YanıtlaSil

Google+ Badge