18 Aralık 2012

Minik Broşlar



     Uzun bir ara verdikten sonra daha güzel bir iş yayınlamak isterdim ama daha güzelleri hala fotoğraflarının çekilmesini bekliyorlar:) Bu minik broşlar kız kardeşime hediyeydi. Kız broşun sarı saçları ve pembe yakası temizlik bezinden. Yüzü beyaz kumaş parçasının içerisine pamuk doldurularak oluşturuldu. Gözleri eski bir oyuncak tavşanın:) Dudakları ise kırmızı oje ile yapıldı. Arkasına çengelli iğne yapıştırdıktan sonra hazırdı.



Kalp broşumuz ise çok daha kolay. Kırnap ipini kalp şekline gelinceye kadar dolayarak birbirine yapıştırdım. Kırmızı oje ile boyanıp çengelli iğnesini taktığımda o da hazırdı. Böyle minik ama mutlu eden şeyleri seviyorum, umarım kardeşim de sevmiştir. :)


2 yorum:

  1. Merhaba, bende size süper bir broş önericemmmm çok farklı; http://www.shopthedesign.com/elephant-brooch/seramik-ev-bros-2

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok isterdim seramikle, fimo hamuruyla ilgileneyim ama sanırım beceremem diye korkuyorum. Denediğim ilk fırsatta blogumda yayınlarım umarım, teşekkürler fikir için..

      Sil

Google+ Badge