25 Nisan 2012

Köpükten Kapı Süsü

      Bir günde iki yazı birden yayınlamak, hemde bu kadar aradan sonra... Biraz şaşırtıcı biliyorum:) Ama böyle yaptığım ve yayınlanmayı bekleyen o kadar iş varki her gün böyle günde iki yazı yayınlasam anca...

       Bu sefer de hazır strafor almak yerine tabanını kendim yaptığım bir kapı süsü var karşınızda;)


(Diğer kapı süslerim için buyrun: bebek odası kapı süsü, isme özel kapı süsü)

        Bu yaptığım kapı süsünün tabanı gazete kağıdı değil ama:) Buzdolabı, çamaşır makinesi yada cam eşyalarla birlikte hepimizin evlerine girmiştir bu köpükler. Onları gözüme kestirdim bu kez:)

 

             Evde bulduğum köpüğü üzerine büyük servis tabağını koyarak maket bıçağı ile kestim. Her ne kadar düzgün kesmeye çalıştıysamda arada yamukluklar var tabii... Sonra ortası içinde ortasına kase koyarak aynı işlemi yaptım:)) Tabanımız hazır olduğuna göre sıra geldi süslemeye... Önce tabanın tamamını sevdiğim renkte yün iple sardım.


         Sonra ip sarılı tabanın hem rengini biraz kırmak hem de ipler arasında oluşan boşlukları saklamak için üzerine tül sardım. Sonrası keçelerden(aslında pembe temizlik bezi:)) kestiğim harfler ve çiçekleri yapıştırmak oldu. Artık kapı süsümüz hazırdı. Kendisi hediye gidecek, inşallah yeni sahibi de beğenir:)



4 yorum:

  1. çok güzel olmuş, evdekullanılmayan köpükler de değerlenmiş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Şu sıralar merak sardığım bir tür bu kapı süsü, sizinki de çok hoş olmuş, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler melike, bu arada hoşgeldin bloguma:)

    YanıtlaSil

Google+ Badge