28 Aralık 2011

Yılbaşı Ağacı Taç

     Aslında oldum olası anlamsız gelmiştir yılbaşına gereğinden fazla anlam yüklenmesi.Bırakın neşelenmeyi, eğlenceyi bence her yılbaşı zamanın su gibi akıp geçtiğini, Dünya'nın ne kadar hızlı dönüp nasıl fani olduğunu hatırlatmalı aslında.

     Şimdi bu ne perhiz,bu ne lahana turşusu diyeceksiniz:) Ama kendileri 10marifet sitesinin düzenlediği yeni yıl yarışması için hazırlandılar ve hem yarışma konusuna uygun olması için hem de 8 yaşındaki küçük kız kardeşime hediye edileceği için böyle bir taç yaptım.




       Yapım aşamalarına gelirsek:  Önce bir kartona ağaç şeklini çizip dikilebilir şekilde olması için 3 parçaya ayırdım. Sonra parçalara göre kumaş kesip birleştirdim. Ardından renkli tahta boncuklar yapıştırdım. Kenarlarını süslemek için çevresine evde bulunan simli tül yapıştırdım ve yıldız şeklinde kestiğim kumaşı en üst kısma diktim. Sert durması için tamamlanan ağaç şeklini keçe üzerine yapıştırdım. Son aşamada tacın içinden geçeceği küçük bir parça yapıştırdım ve hazırdı. :)



Not: Eski hali aşağıdaki gibiydi. 1 TL büyüklüğündeki kumaşlardan yoyo çiçekler yapıp ters dikerek yuvarlak süs şeklini vermiştim. Sonradan içime sinmedi ve tahta boncuklarla değiştirdim.







10 yorum:

  1. ellerine sağlık, çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim noblesse. Nihayet 10marifet'te onay kuyruğundan çıktı yazımda, bakalım senin gibi düşünen başkaları olacakmı:))

    YanıtlaSil
  3. Ay çok güzel... Ne kadar yaratıcısın, tebrik ederim.
    Kardeşin de güle güle kullansın.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Nergiz GP teşekkür ederim. İnşallah kardeşimde böyle düşünür, öyle herşeyi beğenmezde hanımefendi:)

    YanıtlaSil
  5. ellerinize sağlık ne kadar hol olmuş:)

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim bellinda:)

    YanıtlaSil
  7. bloğuma hoşgeldiniz çok memnun oldum güzel bir blog ve güzel çalışmalar ilgiyle izleyeceğim

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederim gönül sende benim bloguma hoş geldin. Bende senin çalışmalarına bayıldım hatta şimdiden bir peynir kutusu ayırdım kenara senin saksın kadar güzel olmasa da denemek için:)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş:) elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  10. çiçeklendim beğenin için teşekkürler ve bu arada bloguma hoşgeldin meslektaşım:)

    YanıtlaSil

Google+ Badge